HP Compaq Presario CQ5225NL Desktop PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Compaq Presario CQ5225NL Desktop PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

CvdZ 20-02-2010

Sinds een paar weken dit mooie apparaat in mijn bezit. Window 7 zat er al op en werkt prima, alles is iets anders maar heel gemakkelijk mee om te gaan en er zitten leuke nieuwe dingen op.
Maak veel foto's en filmpjes van vakantie's en van de kleinkinderen, worden haarscherp weergegeven. Hadden net een nieuwe breedbeeld monitor (HP), dus haarscherp beeld. Wij zijn hier erg blij mee. Een echte aanrader voor iederen.

Saskia1 04-02-2010

Ik zou sterk afraden om deze computer te kopen. De reden hiervoor?
Ik heb er een gekocht die niet kon communiceren met de grafische kaart, dit knelpunt was niet te verhelepn. daarom kreeg ik 1 week geleden een nieuw exemplaar en ook dit bleek onherstelbare fouten te bevatten.
Mijn vertrouwen in deze HP Compaq is tot nul gereduceerd; ik heb geld teruggekregen en ga nu een ander merk kopen.